Reklam på min blogg!

Hej alla som gillar Prestationsprinsen. Blev igår uppmärksammad av en läsare (Tack Petra) att min blogg innehåller reklam! Det är så fiffigt att wordpress smyger in reklamen, men jag som skriver ser den inte.

Vill bara förtydliga att jag inte står bakom någon reklam på min blogg. Och ska ta reda på hur jag kan få bort den. Vi hörs, för våra älskade ungars skull, ja, för allas skull!

Om prestationsprinsen

Prestationsprinsen är vem som helst, flicka, pojke, barn, ungdom,ofta missförstådd. Bloggen vill bidra med lite vuxen ödmjukhet kring våra älskade ungars behov och beteenden, speciellt barn med osynliga funktionsnedsättningar..
Det här inlägget postades i Skolan. Bokmärk permalänken.

3 kommentarer till Reklam på min blogg!

  1. Matmamman Bitte skriver:

    Jag har sett det på min egen nu så det stämmer nog ändå.

  2. sanna skriver:

    Upptäckte också reklam på min blogg. Galet! Och hittade erbjudandet att bli av med den för 30 dollar per år, det verkar som tiden då wp var gratis är slut. Då är frågan om det inte känns bättre att lägga sidan på en egen domän…

  3. Ninna skriver:

    Mystiskt! Jag tror mig aldrig ha sett reklam på någon wordpressblogg, med mindre det är en sån där blogg som är köpt och även har en massa andra saker som vi andra inte kan ha utan nån sorts specialkunskap – eller tillägg. Nånting…
    Men har läst om det. Någon påpekar för nån annan att det ligger reklam på bloggen.
    Hmmm…. Mystiskt…

Kommentera

