Nu har jag, Drottningen och Prestationsprinsen hittat tillbaka till bloggen!

Hej på er alla trogna läsare. Nu är vi tillbaka. Fast det kommer kanske att gå på lite halvfart i början. Det gäller att ta till vara på sommaren även om kanske semestern är slut. De fina kvällarna och soliga morgnarna är till för att njutas!

Men vi ser skolstarten komma. Och vi vet alla att den behöver förberedas. Vi vuxna behöver det och inte minst våra ungar. Så jag tänkte försöka lägga ut lite tips inför skolstarten. Och ni bidrar med era kloka tankar hoppas jag.

Om prestationsprinsen

Prestationsprinsen är vem som helst, flicka, pojke, barn, ungdom,ofta missförstådd. Bloggen vill bidra med lite vuxen ödmjukhet kring våra älskade ungars behov och beteenden, speciellt barn med osynliga funktionsnedsättningar..
Det här inlägget postades i barn, Familjeliv, Föräldraskap, Neuropsykiatriska funktionsnedsättningar, neuropsykiatriskfunktionsnedsättningar, NPF, Särskilda behov, skola, Skolan. Bokmärk permalänken.

2 kommentarer till Nu har jag, Drottningen och Prestationsprinsen hittat tillbaka till bloggen!

  1. Susanne Bartels skriver:

    Din blogg räddar mig i min vardag. Så skönt att se att jag inte är själv ….dessutom alla fantastiska tips och råd, tankar och debatt inlägg.
    TACK för en underbar blogg!!
    /Susanne (mamma till 2 pojkar en med ADD och en med autism)

    • Tack för fina ord Susanne. Det är ni läsare som gör det mödan värt. Kan jag bara hjälpa någon enda, räcker det. Men ni verkar vara många. Det gläder mig.

      Vi har mycket att uträtta för att öka förståelsen och kompetensen kring det här!

Kommentera

